Partner worden.

Hans Boodt werkt samen met verkopende partners in verschillende landen binnen en buiten Europa.

Wij bieden onze partners alle middelen om ons te vertegenwoordigen. Je krijgt toegang tot onze ‘know how’, collecties, advertenties, catalogi, fotocollecties, VM support en toegang tot ons online ordersysteem. Je ontvangt altijd als eerste updates van onze nieuwste collecties en je wordt op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen.

Daarnaast word je onderdeel van onze internationale sales- en reclamestrategie. Ook bestaat de mogelijkheid om met ons naar alle grote mode- en retailbeurzen te gaan.
Alle verzoeken die bij ons binnen komen voor jouw land of markt worden naar jou doorgestuurd.

Middels deze voordelen willen wij een partnerschap opbouwen dat zowel onze als jouw business verbeterd. Het is zelfs mogelijk om speciale producten voor jouw specifieke markt te ontwikkelen.

Wanneer je geïnteresseerd bent in alle bovengenoemde voordelen, kun je contact met ons opnemen.

CRITERIA

1. Als partner moet je een goede locatie hebben met voldoende ruimte om Hans Boodt-producten en service te kunnen etaleren.
2. Je hebt een sterke financiële positie en voldoende middelen zijn een must.
3. Als partner moet je de markt bezitten en/of mogelijkheid hebben om het vereiste jaarlijkse aantal etalagefiguren te verkopen.
4. Als partner moet je beschikken over een goede reputatie binnen jouw afzetmarkt.
5. Van een partner wordt verwacht dat deze tenminste 1 persoon met voldoende kennis fulltime in dienst heeft.
6. Partners moeten een specifieke ruimte (m²) hebben voor Hans Boodt-producten.

 

EISEN

  • Verkoop alleen vanuit faciliteit en locatie zoals in het ‘Partner Agreement’ staat.

  • Moet in het bezit zijn van alle middelen om met het hoofdkantoor van Hans Boodt te kunnen communiceren.

  • In het bezit zijn van alle middelen om klanten additionele diensten te kunnen bieden.

  • In stand houden van voldoende personeel en financiële capaciteit.

  • Jaarlijkse Partnerbijeenkomst bijwonen.

  • Inzichtelijk maken van maandelijkse verkoopcijfers en voorraadgegevens samen met een jaarlijks businessplan.